pyhton nasıl çalıştırırım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pyhton nasıl çalıştırırım ?
3
●
64
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
pyhton nasıl çalıştırırım ?
28-06-2021, 16:19:00
#1
EmreGrup
merhaba arkadaşlar
https://github.com/Andromeda606/Tren...main/README.md
bu linkedi scripti tam olarak nasıl çalışatırabilirim kodlama hakkında hiçbir bilgim yok yardımcı olabilecek varsa sevinirim teşekkürler
28-06-2021, 16:22:58
#2
leaver
Whatsapp üzerinden ulaşırsanız yardımcı olabilirim.
28-06-2021, 16:49:43
#3
keremyagan
Python Coder
EmreGrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar
https://github.com/Andromeda606/Tren...main/README.md
bu linkedi scripti tam olarak nasıl çalışatırabilirim kodlama hakkında hiçbir bilgim yok yardımcı olabilecek varsa sevinirim teşekkürler
yapabildiniz mi hocam
28-06-2021, 16:50:08
#4
EmreGrup
keremyagan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yapabildiniz mi hocam
arkadaş yardımcı oldu teşekkür ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler