• 27-06-2021, 17:19:24
    #1
    Söz sayfası kasacagim ve kullanıcı adı hakkında yorum yaparmisiniz


    https://www.instagram.com/p/CQoG7kqg...dium=copy_link
  • 27-06-2021, 17:21:23
    #2
    Söz sayfaları hakkında bir bilgim yok, gönderi şablonları nasıl olur falan diye fakat şablonunuz gayet basit. Kafi bir şablon diyebilirim.
  • 27-06-2021, 17:24:21
    #3
    Bence beyaz tonlu çalışmalar geceleri okuyucunun gözünü çok fazla yoruyor. Telefon ışığı her ne kadar düşük dahi olsa gözlere resmen eziyet gibi geliyor.
    • Cebom
    Cebom bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.