Sizce bu şablon nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce bu şablon nasıl?
2
●
39
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce bu şablon nasıl?
27-06-2021, 17:19:24
#1
Cebom
Söz sayfası kasacagim
ve kullanıcı adı hakkında yorum yaparmisiniz
https://www.instagram.com/p/CQoG7kqg...dium=copy_link
27-06-2021, 17:21:23
#2
erdogan_gunakin
Söz sayfaları hakkında bir bilgim yok, gönderi şablonları nasıl olur falan diye fakat şablonunuz gayet basit. Kafi bir şablon diyebilirim.
27-06-2021, 17:24:21
#3
Misafir
Bence beyaz tonlu çalışmalar geceleri okuyucunun gözünü çok fazla yoruyor. Telefon ışığı her ne kadar düşük dahi olsa gözlere resmen eziyet gibi geliyor.
Cebom
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler