Merhabalar
Asgari ücretli bir vatandaşın photoshop uygulamasına parasının yetmediği bu dönemde microsoft uygulamalarından bahsetmiyorum bile. Zaten öğrenci birinin bile bırakın photoshop uygulamasını ms ye bile parası yetmez. Bende bunun üzerine web ms uygulamalarını kullanıyorum. Ancak sorum şu web excel de bir dosyayı nasıl .csv olarak kayıt edebilirim.
ms = microsoft