• 23-06-2021, 21:22:52
    #1
    Platin üye
    Forumda sahte ticaret puanı aldığını düşündüğüm birisi mevcut. Bunu yetkililere nasıl bildirebilirim?
    Yetkili birisi bana ulaşabilir mi? Şimdiden teşekkürler.
  • 23-06-2021, 21:24:07
    #2
    İtrader report vardı galiba. Kırmızı üçgenden bildirebilirsiniz.
  • 23-06-2021, 21:24:09
    #3
    Ticaret puanının yan tarafında kırmızı bir ünlem var ona tıklayıp bildirebilirsiniz
  • 23-06-2021, 21:25:31
    #4
    https://www.r10.net/yonetim-kadrosu/

    Buradan yetkili kişilere ulaşım sağlayabilirsiniz.
  • 23-06-2021, 21:25:57
    #5
    Platin üye
    Sanırım artık r10 da hesap açmak çok kolaylaşmış. Arkadaş aynı günde üç hesap açmış ve puanları verdikten sonra hesaplara birdaha girmemiş.