• 23-06-2021, 21:05:07
    #1
    Cyber Security
    Arkadaşlar mesaj kutumu boşaltmama rağmen hala %94 dolu nasıl bir çözüm bulabilirim?
    ek mesaj kutusu almak tek çare mi?
    tavsiyeleriniz neler?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 23-06-2021, 21:05:56
    #2
    Giden kutusunu temizlediniz mi hocam?
  • 23-06-2021, 21:05:59
    #3
    Gönderilen mesajları da temizleyin hocam
  • 23-06-2021, 21:06:01
    #4
    Gönderilen mesajları temizleyin sorun düzelecektir.
  • 23-06-2021, 21:06:14
    #5
    Birde Giden kutusuna bakın hocam
  • 23-06-2021, 21:06:18
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Giden kutusunu da boşaltın ve bu linkten de kontrol ederek klasörleri boşaltabilirsiniz:
    https://www.r10.net/private.php?do=editfolders
  • 23-06-2021, 21:07:18
    #7
    Cyber Security
    Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim cahilliğime verin