Arkadaşlar mesaj kutumu boşaltmama rağmen hala %94 dolu nasıl bir çözüm bulabilirim?
ek mesaj kutusu almak tek çare mi?
tavsiyeleriniz neler?
Mesaj Kutusu Doluyor Problemi Herkesi İlgilendirir
6
●86
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 23-06-2021, 21:06:18Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Giden kutusunu da boşaltın ve bu linkten de kontrol ederek klasörleri boşaltabilirsiniz:
https://www.r10.net/private.php?do=editfolders