Bu Tarz Mesaj Alan Var mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Tarz Mesaj Alan Var mi?
7
●
77
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu Tarz Mesaj Alan Var mi?
23-06-2021, 10:20:51
#1
Screwy
Cümleten Selam,
Bugün böyle bir mesaj geldi tarafıma, sanırım yeni ************** yöntemlerinden bir tanesi. Bu tarz mesaj alan var mi?
23-06-2021, 10:21:38
#2
cihansvlgn
Verdikleri numarayı arayın hocam bakalım ne dicekldr
23-06-2021, 10:22:09
#3
Misafir
Bir şirket mesaja neden IBAN koyarki
d
23-06-2021, 10:24:25
#4
riwe
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir şirket mesaja neden IBAN koyarki
d
Şirket hocam işte sorgulamayın
23-06-2021, 10:25:47
#5
Hipek
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir şirket mesaja neden IBAN koyarki
d
sorguladığınız için TR76 0011 1000 0000 0078 3757 22 bu ibana 100 lira yatırmazsanız hakkınızda büyük dev gibi kocaman soruşturma açılacaktır.
23-06-2021, 10:27:04
#6
Felix
Sanırım mı?
23-06-2021, 10:27:29
#7
KAHVEDAR
Güzel sistem aslinda en azindan millet korkar kafasına gore alışveriş yapıp kargo yu almamazlik etmez 😊 ayda bazen 10 15 kargo gitti geldi ucreti ödüyoruz
23-06-2021, 10:33:09
#8
MertcanK8
50 TL göze çarpar diye 47 TL yazmışlar gibi
bu aralar çok görür oldum bu mesajları dediğiniz gibi yeni ********** taktiği galiba.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler