• 23-06-2021, 10:20:51
    #1
    Cümleten Selam,
    Bugün böyle bir mesaj geldi tarafıma, sanırım yeni ************** yöntemlerinden bir tanesi. Bu tarz mesaj alan var mi?
  • 23-06-2021, 10:21:38
    #2
    Verdikleri numarayı arayın hocam bakalım ne dicekldr
  • 23-06-2021, 10:22:09
    #3
    Bir şirket mesaja neden IBAN koyarki d
  • 23-06-2021, 10:24:25
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şirket mesaja neden IBAN koyarki d
    Şirket hocam işte sorgulamayın
  • 23-06-2021, 10:25:47
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şirket mesaja neden IBAN koyarki d
    sorguladığınız için TR76 0011 1000 0000 0078 3757 22 bu ibana 100 lira yatırmazsanız hakkınızda büyük dev gibi kocaman soruşturma açılacaktır.
  • 23-06-2021, 10:27:04
    #6
    Sanırım mı?
  • 23-06-2021, 10:27:29
    #7
    Güzel sistem aslinda en azindan millet korkar kafasına gore alışveriş yapıp kargo yu almamazlik etmez 😊 ayda bazen 10 15 kargo gitti geldi ucreti ödüyoruz
  • 23-06-2021, 10:33:09
    #8
    50 TL göze çarpar diye 47 TL yazmışlar gibi bu aralar çok görür oldum bu mesajları dediğiniz gibi yeni ********** taktiği galiba.