• 23-06-2021, 09:55:17
    #1
    Erkekleri ilgilendiren niş bir alanda e-ticaret sitemiz var. Bu kitleye hem fayda sağlamayı hem de onları etkileşim içerisinde tutarak siteye yönlendirme gibi bir hedefimiz var. Fakat bu yeni siteyi forum mu yoksa sözlük mü yapmalıyız bilemedim? İki sistemin de artık pek tercih edilmediğini biliyorum. Youtube kanalı olsa çok daha iyi olur, bunun da farkındayım ama Youtube kanalını yürütecek bir yüzümüz yok maalesef.

    İnsanların üyelikler kurarak, dertlerini, o alandaki gelişmeler ve haberleri tek bir mecrada takip etmesini istiyorum. Bunun da çok faydalı olacağını düşünüyorum. Böyle bir siteye yok. Sizce forum mu yoksa sözlük mü mantıklı olur? Ya da videosuz bir şekilde etkileşim içerisinde bu tarz bir platform nasıl kurabilirim? Öneriniz var mı?

    Not: Bu işlere forumlarla başladım ve sözlük de kurdum. Yani iki alanda da tecrübem var ama 2021'de böyle bir projeye girişmenin avantaj veya dezavantajı ne olur bilemedim. Her halükarda sosyal medya ile bunu destekleyeceğim, o çok bambaşka bir konu.
  • 23-06-2021, 09:56:24
    #2
    Forum
  • 23-06-2021, 09:57:30
    #3
    Yorum sistemi aktif bir blog kurabilirsiniz. Yorum yapmaya teşvik edici yönlendirmeler kullanırsınız.
  • 23-06-2021, 09:58:43
    #4
    Kitlenin yaş grubu ile doğrudan alakalı bir durum forum kültürü 50-55 yaş arasında insanlarda bile varken sözlük kültüründe maksimum yaş aralığı 30-40 larda bana göre bu şeklide bir değerlendirme yapabilirsiniz.
  • 23-06-2021, 09:59:18
    #5
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum sistemi aktif bir blog kurabilirsiniz. Yorum yapmaya teşvik edici yönlendirmeler kullanırsınız.
    E-ticaret sitemizin blogu var ve çok da başarılı aslında. Buna rağmen yine de blog ile mi desteklemek lazım yoksa forumdaki yeni başlıkları orijinal metinlerle mi doldurmak gerekir acaba?

    Yoruma teşvik konusunda çok haklısınız onu not ediyorum.
  • 23-06-2021, 10:00:37
    #6
    Cancomertler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitlenin yaş grubu ile doğrudan alakalı bir durum forum kültürü 50-55 yaş arasında insanlarda bile varken sözlük kültüründe maksimum yaş aralığı 30-40 larda bana göre bu şeklide bir değerlendirme yapabilirsiniz.
    Kitle aslında 16'dan 40'a kadar diyebilirim. 40 üstü de var ama çok interneti tercih ettiklerini düşünmüyoruz, özellikle de bu tarz siteleri.
  • 23-06-2021, 10:01:26
    #7
    stratejikortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitle aslında 16'dan 40'a kadar diyebilirim. 40 üstü de var ama çok interneti tercih ettiklerini düşünmüyoruz, özellikle de bu tarz siteleri.
    O zaman forum daha mantıklı olacaktır bence.
  • 23-06-2021, 10:03:37
    #8
    Dezavantajı ikisininde uyelerin yazacaklari yani paylasacaklari icerikleri surekli kontrol etmeniz gerekiyor oyle alakasız bir yorum yada icerik icin ifadeye çağrılabilirsiniz. Oyleki bazı kurumlarda tahminimce ekipler var paylasimları takip ediyor sikayet olmasa bile kendileri islem başlatıyorlar.
  • 23-06-2021, 13:17:45
    #9
    Soru cevap