• 22-06-2021, 18:46:02
    #1
    Çok merak ettim, dededen kalma. Güzel bir hatıra

  • Kabul Edilen Cevap
  • 22-06-2021, 18:47:06
    #2
    bence taş devri böyle biçimsiz para anca o zamandan kalır
  • 22-06-2021, 18:47:46
    #3
    Kurumsal PLUS
    Para olduğuna emin misiniz hocam
  • 22-06-2021, 18:49:13
    #4
    Mükemmel, geçmiş kokuyor
  • 22-06-2021, 18:52:01
    #5
    Osmanlı dönemi büyük ihtimalle Sikke
    Burdaki para birimlerine benziyor
    https://kvmgm.ktb.gov.tr/TR-113344/h...lan-eser-.html
  • 22-06-2021, 18:53:26
    #6
    Danışman
    Konunun uzmanı değilim. Üzerindeki simgelere bakarsak (gerçek ise) Anadolu nun Türklerden önceki halklarına ait gibi gözüküyor. Aşağı yukarı 1000 yıl denebilir. Ya çok kötü muhafaza edilmiş ya da ucuz bir taklit. Basit hesaplamalarla yapıldığı madeni tespit edebilirsiniz. Belki bir fikir verir değeri ve tarihi hakkında. Ama önce iyice temizleyin bence. İyi forumlar.
  • 22-06-2021, 18:54:08
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Antik yunanmış hocam, çok eski ve değerlidir diye düşünüyorum

    https://colnect.com/tr/coins/coin/89...us-Antik_Yunan
  • 22-06-2021, 18:54:22
    #8
    Arkadaki insanın kıyafetleri Roma-Yunan kıyafetlerine benziyor.yanındaki harflerde
  • 22-06-2021, 18:55:42
    #9
    Danışman
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osmanlı dönemi büyük ihtimalle Sikke
    Burdaki para birimlerine benziyor
    https://kvmgm.ktb.gov.tr/TR-113344/h...lan-eser-.html
    Hocam paralar Osmanlı dönemine ait değil galiba. Roma, Yunan ve Bizans yazıyor. Ve çok eski duruyorlar.