Amazon indirimlerini takip ediyorum almak istediğim bir telefon var, yarın indirime girecek.
Tahmini yüzde 10 ile 20 arası olur diye düşünüyorum ki en kötü ihtimal yüzde 10 olsa bile 500 TL'ye yakın bir indirim olacak.
Enpara eğer kredi verirse Enpara'dan 12 Ay taksitle kredi çekip almak sizce mantıklı mı ?
Kredinin faizi ile birlikte kafa kafaya geliyor nerdeyse fiyatı hem de 12 ayda ödemiş oluyorum.
Fikrim mantıklı mı ?
7
●101
- 22-06-2021, 03:27:22
- 22-06-2021, 03:32:09Peki ya zaten fakirsem ?Naber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 03:41:4612 ay taksitle telefon almak demek
Düz hesap telefon son model demek..
Son model telefon alan insan zengindir. @batikansenn; - 22-06-2021, 03:44:025200 Tl telefon tahminim indirimle 4600 civarına düşer. Ha Amerika bayisinde 300 dolar. Bana burada cebindeki telefon muamelesi yaparsanız sizinle sabaha kadar tartışırım kendi telefonum bozulduğu için annemin telefonunu aldım anneme daha ucuz telefon aldık 2 yıldır o telefonu kullanıyorum zaten. Kusura bakmayın son model telefon almayı hak edemeyecek kadar kötü halde bir varlığım çünkü ben asla bir şeyin iyisini kullanmayı isteyemem bunun için zengin olmam lazımsadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 04:10:15Anlatmak istediğim aslında o değilde ama olsun ordan başlayayım.batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 ay taksitle alınacak bir telefondan bahsettim
Yani 12 ay bir telefona para ödeyeceksen normal şartlarda taksiti 300-400 tl ise yada daha üstü ise bu bir zenginlik demek istemiştim.
Özel durumunuzu burada ima etmenize gerek yoktu ben sadece halada söylediğim gibi 12 ayda alınan telefonun zenginlik olduğunu düşünüyorum.
Son model telefon alıp almamanız size kalmış ben fikrimi beyan ettim.. - 22-06-2021, 04:16:05Bakın hocam ben öğrenciyim ama hadi gelin ortalama bir insandan bahsederek gidelim.sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ali 3bin tl maaş alıyor. 1200TL Faturalar dahil ev gideri 1000Tl'de mutfak temizlik vs. masrafı oluyor diyelim. Ali her haftasonu arkadaşları ile 1 kez dışarı çıkıp 50 TL harcarsa Ali'ye kalıyor 600TL. Ali bu telefonu alabilmek için 9 ay çalışmalı.
Şimdi John'a bakalım. John 3bin dolar maaş alıyor. Johnun ev gideri 1200 dolar. 1000 dolarda mutfak ve temizliğe harcadı. John'da Ali gibi dışarı çıkmak istedi ve her haftasonu 50 dolar harcadı. John'a kalıyor 600 dolar. John bu 600 dolarla benim istediğim telefondan 2 tane aldı. Ali ne aldı
İkisi de garsonluk yaparak alınabilecek maaş bu arada. Ülkemiz fakirse bu benim suçum mu bu yüzden her şeyin en kötüsünü mü kullanayım ? İyisin kullanmak istiyorum param yok taksit yapmayı düşünüyorum
- 22-06-2021, 04:21:42Coğrafya kaderdir.batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
John a göre zaten kötüsünü kullanıyorsun 😂
İyi forumlar