• 21-06-2021, 18:18:39
    #19
    bende aynı sorunu yaşıyordum ama aklıma sonradan borca girmek geldi 25k kredi çekip motor aldım ve her ay düzenli şekilde borcumu ödüyorum. En azından bir yere para ödemiş oluyorum boşa gitmiyor
  • 21-06-2021, 18:18:46
    #20
    Tek ihtiyacınız olan şey "sabır"
  • 21-06-2021, 18:19:09
    #21
    bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeylere bağla hocam örneğin instagram hesapları, web sayfaları, telefon vs. para ihtiyaç olduğunda satarsın.
    Bağlamak mantıklı da değer kaybı yüksek olan şeyler bunlar. Acaba risksiz ve bozması biraz daha zor ne olabilir?
  • 21-06-2021, 18:19:15
    #22
    Kenara para atayım da biriksin demek çok zor. Ben krediye giriyorum kenara ev - araba atıyorum
  • 21-06-2021, 18:19:42
    #23
    Bu konuda 2 kural var hocam

    1. kural : Para harcama
    2. kural : 1.kuralı unutma
  • 21-06-2021, 18:21:29
    #24
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlamak mantıklı da değer kaybı yüksek olan şeyler bunlar. Acaba risksiz ve bozması biraz daha zor ne olabilir?
    Aktif bir instagram hesabı alırsınız her gün r10da post veya story reklamı çıkarsınız yavaş yavaş verdiğiniz parayı toplarsınız sayfa size kar olarak kalır hit düştüğünü farzedersek aldığınız fiyatın altına satarsınız. Reklamdan kazandıklarınızla beraber kar etmiş oluyorsunuz zaten hocam. Hem gelir kaynağınız oluyor hem kenarda kuru paranız oluyor gibi düşünün.
  • 21-06-2021, 18:21:32
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyim.
    Her ay KYK'dan aldığım kredimin 500 TL'sini ilk gün dolar hesabına atarım.
    Hem enflasyondan korurum hem de mezun olduktan sonra en azından sıkıntı çekmem
    Paranızı atın banka hesabınızda dursun, sürekli artacağını düşünün ve kendinizi motive edin.
    Kredi ne kadar oldu ki 500 lira dolara atabiliyorsun. 2012 de ilk aldığımda 260 liraydı
  • 21-06-2021, 18:21:33
    #26
    Faizler düşük olsa kredi çekin derdim. Her arkadaşıma bu yönde tavsiye veriyordum şükür hepsi biriktirdi. Kredi uzun süreli vadeliye koyup borcunu ödemek en temizi.
  • 21-06-2021, 18:25:29
    #27
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faizler düşük olsa kredi çekin derdim. Her arkadaşıma bu yönde tavsiye veriyordum şükür hepsi biriktirdi. Kredi uzun süreli vadeliye koyup borcunu ödemek en temizi.
    Btc 10 bin dolarda iken kredi çekeyim de BTC alayım dedim dursun biriksin dedim. Çektim btc almadım. Para da çöp oldu kredisini ödüyorum daha😁