sitenizde veya sunucunuzda herhangi bir şey sizin bellek kullanımını arttırıyor, daha sonra normale dönüyor.bunun sebebini ise loglardan öğrenebilirsiniz.
Plesk Panel konusunda fazla tecrübe sahibi değilim, lütfen aşağıda vereceğim görsel hakkında beni bilgilendirir misiniz. Bu şekilde bildirim geliyor
Merhaba,
İlgili bildirimde Apache ve PHP-FPM servislerinin ayarlanmış olan eşiği geçtiği bildirilmektedir. İlgili eşiği Plesk Panel ile gömülü olarak gelen Grafana servisi ile kontrol edebilirsiniz.
Plesk Panel konusunda fazla tecrübe sahibi değilim, lütfen aşağıda vereceğim görsel hakkında beni bilgilendirir misiniz. Bu şekilde bildirim geliyor
Saat 05:00 ve 05:01 arasında PHP-FPM servisi bellek kullanımını arttırmış, o saatte bir cron ve yoğunluk olduysa sebebi budur eğer yoksa detaylı inceleme gerekmektedir.