• 21-06-2021, 13:43:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar Gelecekte yurt dışında yaşamak istiyorum fakat youtube'de baktıgımda finlandiya danimarka vb ülkeler mesleki olarak yazılımcı oldugumuzda vatandaşlık almak daha kolaylaşıyormuş Ben Dijital portre ressamıyım 3D modellemeye yeni başladım ve e ticaretle ilgileniyorum ) 25 yaşındayım bu yaştan sonra yazılım hayatınamı atılmam gerekiyor )
  • 21-06-2021, 13:44:32
    #2
    Vallahi para biriktirip ben de gitmeyi düşünüyorum buralardan nasipse 😊
  • 21-06-2021, 13:45:06
    #3
    Yurt dışında yazılımdan daha yaygın olarak tasarım da yapılıyor özellikle XD tasarımları oldukça popüler, ama yine de yazılım konusunda ufak tefek şeylere hakim olsanız sizin için iyi olabilir.
  • 21-06-2021, 13:47:51
    #4
    Hangi yazilim dili ihtiyaci fazla?
  • 21-06-2021, 13:52:50
    #5
    Yurtdışında yazılım sektörü konusunda aç kalmazsınız.
  • 21-06-2021, 13:56:17
    #6
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yazilim dili ihtiyaci fazla?
    detaylı bilmiyorum sadece çogu ülke yazılımcı ihtiyacı var