• 20-06-2021, 13:20:11
    #10
    Day
    Üyeliği durduruldu
    öyle zaten, ben sana yakın örnek veriyim. Evet ismi bende idi ben başvurmuştum adam E-VET ile marka itiraz yaptı kazandı. benim marka sınıf değiştirerek hizmete devam ettim. com.tr aldım ama işlerime devam ediyorum . sana engel değil yani. şöyle düşün öz eki eklenmiş gibi yine sıkıntılı işler ben arkadaşa comtr alması konusunda yardımcı oldum marka ile değil zaten dediklerin olur eğer öyle ilerlerse emekleri çöp olur
  • 20-06-2021, 21:00:01
    #11
    Day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle zaten, ben sana yakın örnek veriyim. Evet ismi bende idi ben başvurmuştum adam E-VET ile marka itiraz yaptı kazandı. benim marka sınıf değiştirerek hizmete devam ettim. com.tr aldım ama işlerime devam ediyorum . sana engel değil yani. şöyle düşün öz eki eklenmiş gibi yine sıkıntılı işler ben arkadaşa comtr alması konusunda yardımcı oldum marka ile değil zaten dediklerin olur eğer öyle ilerlerse emekleri çöp olur
    adam faruk isimli ayakkabı yapak için patent almış , 2004 de şimdi ben faruk.comtr yi e ticaret sınıfında tescilleyip ayakkabıyı e ticaret olarak satamaz mıyım ayakabıda faruk yazmayacak ben x y z marka ürün satacağım mümkğn olmaz mı
  • 20-06-2021, 22:40:27
    #12
    Day
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=asigo;1080389664]adam faruk isimli ayakkabı yapak için patent almış , 2004 de şimdi ben faruk.comtr yi e ticaret sınıfında tescilleyip ayakkabıyı e ticaret olarak satamaz mıyım ayakabıda faruk yazmayacak ben x y z marka ürün satacağım mümkğn olmaz mı

    ben sorunsuz belli dönem gittim. kimse bir şey demedi 5-6 sene sonra yurtdışı işim olunca tası tarağı topladım çıktım
  • 20-06-2021, 22:46:40
    #13
    [QUOTE=Day;1080390498]
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam faruk isimli ayakkabı yapak için patent almış , 2004 de şimdi ben faruk.comtr yi e ticaret sınıfında tescilleyip ayakkabıyı e ticaret olarak satamaz mıyım ayakabıda faruk yazmayacak ben x y z marka ürün satacağım mümkğn olmaz mı

    ben sorunsuz belli dönem gittim. kimse bir şey demedi 5-6 sene sonra yurtdışı işim olunca tası tarağı topladım çıktım
    yani bence sorun çıkarsa başka domaine başka isime devam edilebilir.500 tl masrafı olur