• 18-06-2021, 11:20:45
    #10
    Merhaba,

    Bu tarz bir hesaba girmedim. Lakin örnek vereceğim önceki kuruluşumda üretilen ürünlere a5 ebatında çıktı basılıp ürünün arasına sıkıştırılıyordu. Ürün hakkında çok detaylı bilgi SAP ile düzgün bir tablo görünümü ile yazılıyordu. İşte mamulde kullanılan kimyasallar, kaç kat uygulandığı vs. A5'in yapışkanlı kağıtları da var isteğe göre alınabilir fiyatlarına bakmanız lazım. Standart tonerli (lazer) yazıcılar kullanılırdı. Yazıcının içerisinde muadil toner kullanılabilir. Drum bittiğinde masraf çıkar ama yazıcı seçimine göre muadil drum da bulunabilir.

    Etiket yazıcılarda yapışkanlı kağıt ayarlamak lazım. N11 vs çok fazla satıcı var üretici ile iletişime geçip toptan ürettirmek çok makul oluyor. İstanbulda uygun fiyata istenilen ebatlarda üretenler var. Benim etiket yazıcısı zebra ve hiç sıkıntı çıkarmadı. İhtiyaç olan sürekli etiket kağıdı ve baskıyı sağladığı ismini hatırlamadığım siyah kağıt.
  • 18-06-2021, 11:25:22
    #11
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zebra GC420T kullanıyoruz. Sağlamlık ve garanti açısından tavsiye ederim. Biraz pahalıdır.
    Merhaba,

    Üretimde biz de aynı cihazı kullanıyoruz tavsiye edebilirim.