• 16-06-2021, 18:46:35
    #1
    Arkadaşlar selam, koskoca TRT'yi sitesinden 360p izliyorum herhalde. Nereden HD izleyebilirim?(TV Kullanmıyorum.)
  • Kabul Edilen Cevap
  • 16-06-2021, 18:47:52
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    blu da vardı herhalde
  • 16-06-2021, 18:48:24
    #3
    Kendi web sitesinde canlı yayın vardır.
  • 16-06-2021, 18:48:36
    #4
    Bilgisayardan simpletv programı ile izliyordum ben hocam. Görüntü kalitesi güzeldi. Baya oluyor ama bu dediğime.
  • 16-06-2021, 18:50:09
    #5
    tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blu da vardı herhalde
    harbi varmış çok teşekkürler hocam
  • 16-06-2021, 19:23:25
    #6
    HD izliyoruz da ne oluyor ses önden geliyor bir de Galler akın akın geliyor 😒