• 16-06-2021, 16:20:05
    #1
    Az önce 150 liralık birkaç kitap siparişi geçtim. Kitap temini ve hız olarak kitapyurdu nasıl? 100 tl üzeri ptt ile ücretsiz kargo ama ben MNG kargoyu seçtim 3 tl kargo ücreti çıktı. Acaba cumartesine yetişir mi kitaplar?
  • 16-06-2021, 16:22:03
    #2
    Genel olarak memnunum. Bu güne kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Kargonuzun teslim süresi de, bulunduğunuz konuma göre değişiklik gösterebilir.
  • 16-06-2021, 16:22:29
    #3
    Ben en son 2 sene önce oradan almıştım ve çok çok yavaş çalışıyorlardı.
    Artık tüm kitaplarımı Amazon'dan alıyorum.
  • 16-06-2021, 16:23:27
    #4
    o kadar güne fransaya yolllarlar. yarın en geç ertesi gün sende.
  • 16-06-2021, 16:25:05
    #5
    Ben tüm siparişlerimi oradan veriyorum. Bana göre sorunsuz bir firma. Evime yakın teslimat noktası var. Genellikle cafe oluyor. Teslim seçeneğinizi bu cafelerden yana kullanın yakınınızda varsa.
  • 16-06-2021, 16:26:02
    #6
    kitapyurdu iyi ama ben genelde babil.com üzerinden yapıyorum. Fiyatları bir tık daha uygun oluyor. Ama kitapyurdu'nun sorun çıkardığını görmedim.
  • 16-06-2021, 16:31:05
    #7
    Yetişecektir, erken de gelebilir.