• 16-06-2021, 14:05:48
    #1
    arkadaşlar faize 510 bin tl atsam ne gibi eksileri olur ? param erir mi ne olur? bu işi bilen biri yorum yazarsa sevinirim.
  • 16-06-2021, 14:06:17
    #2
    her 32 günde net kazancı alırsın ana parana da bir şey olmaz diye biliyorum.
  • 16-06-2021, 14:06:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugun 10 tl paran var ekmek 2 tl = 5 ekmek
    1 sene sonra cebinde 12 tl olur ekmek 2,5 tl 4,90 ekmek
  • 16-06-2021, 14:07:24
    #4
    niye erisinki paranız he ben ömür boyu ana para kalıcak faizi yerim derseniz tabikide paranız erir günümüz şartlarında malum herşeye her an zam geliyor
  • 16-06-2021, 14:09:23
    #5
    dolara çevirip dolar faizine atamıyor musun öyle bir şey yok mu o daha iyi bence
  • 16-06-2021, 14:09:30
    #6
    enflasyon %40 %50 lerde kesinlikle paran eriyecektir
  • 16-06-2021, 14:10:11
    #7
    Günümüz şartlarında %19-20 veren bir kazanç kadar güzel bir şey olamaz. Net kazanç ülkemizin %19 faiz oranı inanılmaz yüksek oranlar faize teşvik etmek istemem '' dini '' boyutu yüksek ancak en iyi gelir kapısı
  • 16-06-2021, 14:10:46
    #8
    Dolar olarak faize atsan daha karlı olur uzun vadede ne kadar zaman kalacağı önemli.
  • 16-06-2021, 14:10:56
    #9
    şunu karşılaştır hocam 2 sene önce 300 bine ev mi alsam daha iyiydi yoksa faize atsam mı?

    2 sene önce 300 bine faiz alıp harcayan adam şimdi o evi veya arabayı alamaz