40 yaşına geldim, zenginlik ve fakirlik gördüm, mutluluk ve mutsuzluk gördüm .....
Emin olun para olmadan da saadet ve mutluluk oluyor ama uzun sürmüyor.
İnsanın çekeceği katlanacağı her şeyin bir limiti var arkadaşlar, sevgiden ve mutluluktan bazen bunları gözünüz görmüyor eksi olarak ama limiti tüketiyorsunuz, bir yerde kırılıyor artık durum. Para ile desteklemezseniz mal gibi kalırsınız ortada.
O yüzden para ile saadet olur olmaz demiyorum ama para lazım diyorum