Anket Parayla saadet olur mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 170
Parayla saadet olur mu?
Evet
%86,47 (147 Oy)
Hayır
%13,53 (23 Oy)
  • 15-06-2021, 23:27:43
    #28
    Sağlık sıhhat ev huzuru olmayınca insan parayı aramıyor.
  • 15-06-2021, 23:43:50
    #29
    Parası olmayan ama saadetli bir hayat süren tek kişi gösterin. Para olursa herşey olur.
  • 16-06-2021, 06:28:12
    #30
    para, varmak istediğiniz yere götüren bir araç gibidir. günlerce yürümek zorunda kalacağın yolu bir kaç saatte katetmeni sağlar. ama nereye, nerden gideceğini bilmiyorsan istemediğin yerlere de götürebilir.

    bana göre para, modern kölelik sisteminde zincirdir. zincirin ne kadar uzunsa o kadar özgürlük alanın vardır.
  • 16-06-2021, 07:35:43
    #31
    Tek başına param olsun geri kalan hiçbirşey umrumda değil mutlu olurum diyen varsa mutluluk nedir görmemiş. Büyük paranın derdi büyük küçük paranın derdi küçük olur.
    Ne sağlık tek başına yetiyor, ne para tek başına yeterli , ne aşk sevgi. Hepsi bir düzen içinde gitmeli. Zor anlarda sevdiğin kişiyle beraber göğüs germek gerekli zorluğa , sağlığın varken kazanmak İçin çabalamalısın.
    kısacası sorduğunuz sorular çok yazık uçlu.
    Cebimde 30.000 TL ile mutsuz olduğum anı çok iyi biliyorum.
    1.000 ile ne kadar mutlu olduğumu. O sırada mevzu paranın miktarı değildi.
  • 16-06-2021, 08:01:09
    #32
    Paran varsa kralsın paran yoksa yalansın diye bir söz vardı
  • 16-06-2021, 08:10:35
    #33
    Kaç tane saadet olur bir bilseniz..
  • 16-06-2021, 09:51:51
    #34
    Belki tamamen tek başına mutluluk için yeterli değil ama %90 olur diyorum. Bunun yanında bildiğim bir şey varsa, kesinlikle parasızlık tek başına %100 mutsuzluk getirir. İşte aradaki en büyük fark bu.
  • 16-06-2021, 10:08:21
    #35
    Kişiden kişiye değişir , saadet dediğimiz şeye nasıl baktığımız da önemli.

    Dünyaları satın alacak kadar parası olup mutlu olmayan insan da vardır , cebinde 1 lirası olmayıp mutlu olabilen de.

    "Önce SAĞLIK"
  • 16-06-2021, 11:08:42
    #36
    40 yaşına geldim, zenginlik ve fakirlik gördüm, mutluluk ve mutsuzluk gördüm .....
    Emin olun para olmadan da saadet ve mutluluk oluyor ama uzun sürmüyor.
    İnsanın çekeceği katlanacağı her şeyin bir limiti var arkadaşlar, sevgiden ve mutluluktan bazen bunları gözünüz görmüyor eksi olarak ama limiti tüketiyorsunuz, bir yerde kırılıyor artık durum. Para ile desteklemezseniz mal gibi kalırsınız ortada.
    O yüzden para ile saadet olur olmaz demiyorum ama para lazım diyorum