• 13-06-2021, 22:09:19
    #1
    https://youtu.be/646yqxWLIYE

    Arkadaşımın yeni şarkısı begeni olumlu yorum atarsiniz artik😊
  • 13-06-2021, 22:10:03
    #2
    İlk olarak Konunun yanlış yerde olduğunu düşünüyorum

    İkinci olarak klip fotoğrafını görünce aklıma ilkokul dönemindeki triplolik geldi. Müzik iyi ama ses bir acayip durmuş.
  • 13-06-2021, 22:11:21
    #3
    @mersan; karıştırmış olabilirim hocam k.b
  • 13-06-2021, 22:12:29
    #4
    Samedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mersan; karıştırmış olabilirim hocam k.b
    Benim için problem değil hocam. Moderatörler sizi uyarmasın diye dedim. Şarkı yorumumu da ekledim ilk mesaja
  • 13-06-2021, 22:12:29
    #5
    @mersan; kardeşim adam rap yapiyor adama yüzlerce olumlu yorum geliyor