Merhabalar,
Şikayet yazdım tam giriş yap kısmında yuvarlak dönüp duruyor. Öteye geçemiyorum.
Telefondan denedim aynı, farklı tarayıcıdan denedim aynı.
Siz giriş yapabiliyor musunuz?
Şikayetvara giriş yapabilen var mı?
4
●62
- 12-06-2021, 21:40:24Site açıldıktan sonra, Girişyap/Kayıt ol kısmına tıkladıktan sonra ekran açılıyor mu?LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle