• 12-06-2021, 21:37:53
    #1
    Merhabalar,
    Şikayet yazdım tam giriş yap kısmında yuvarlak dönüp duruyor. Öteye geçemiyorum.
    Telefondan denedim aynı, farklı tarayıcıdan denedim aynı.
    Siz giriş yapabiliyor musunuz?
  • 12-06-2021, 21:38:33
    #2
    Girebiliyorum.
  • 12-06-2021, 21:40:24
    #3
    LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girebiliyorum.
    Site açıldıktan sonra, Girişyap/Kayıt ol kısmına tıkladıktan sonra ekran açılıyor mu?
  • 12-06-2021, 21:41:28
    #4
    Hayır, logo dönüyor sadece.
  • 12-06-2021, 21:42:51
    #5
    ben girebiliyorum
    cache temizle hocam?