• 12-06-2021, 12:41:39
    #1
    https://www.bookingcore.org/

    Arkadaşlar bu yazılımı almayı düşünüyoruz ama aranızda kullanan ya da yakınında kullanan varsa, Türkçe tercümesi, iyziyo entegrasyonu gibi sorunlarım var. Yardımcı olabilir misiniz?

    Ya da kaynak dosyaları veren, bir hotel satış yazılımı var mı? a2acente gibisaçma sistemleri kullanmak istemiyoruz. Yazılımı ben yazarım teklifleri ile de gelmeyin lütfen.
  • 12-06-2021, 12:51:59
    #2
    Tercüme msıkıntı tek tek çeviri gerektiriyor iyzico entegrasyonu yok payu var düşünürseniz uygundan sağlarım
    • msidergi
    msidergi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2021, 12:57:20
    #3
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercüme msıkıntı tek tek çeviri gerektiriyor iyzico entegrasyonu yok payu var düşünürseniz uygundan sağlarım
    Bu konuyu açtıktan sonra tercüme işini hallettim, payu bile olsa online ödeme sistemi entegresi varsa hallederim. Bunun dışında sitenin dosyalarını düzenleme imkanı da var değil mi? Bana atabileceğiniz booking core kullanan türk sitesi var mı acaba?
  • 12-06-2021, 13:01:09
    #4
    msidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu açtıktan sonra tercüme işini hallettim, payu bile olsa online ödeme sistemi entegresi varsa hallederim. Bunun dışında sitenin dosyalarını düzenleme imkanı da var değil mi? Bana atabileceğiniz booking core kullanan türk sitesi var mı acaba?
    Mesaj atıyorum
  • 12-06-2021, 13:03:17
    #5
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj atıyorum
    Teşekkürler saygılar
  • 02-11-2022, 19:02:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, çözebildiyseniz hazır dil çevrilmişi mevcut mudur
  • 19-12-2022, 23:29:49
    #7
    msidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.bookingcore.org/

    Arkadaşlar bu yazılımı almayı düşünüyoruz ama aranızda kullanan ya da yakınında kullanan varsa, Türkçe tercümesi, iyziyo entegrasyonu gibi sorunlarım var. Yardımcı olabilir misiniz?

    Ya da kaynak dosyaları veren, bir hotel satış yazılımı var mı? a2acente gibisaçma sistemleri kullanmak istemiyoruz. Yazılımı ben yazarım teklifleri ile de gelmeyin lütfen.
    Selamlar, sistemi hala kullanıyor musunuz hocam?