
Selam arkadaşlar, bu rota üzerinden balıkesire gitmeyi düşünüyoruz arkadaş birkaç şey anlattı eminim dedi ama sormak istedim. Osmangazi köprüsünden geçeceğiz onun dışında bu rotada bir ücret ödermiyiz? Ben yola bakıyorum gebze-orhangazi-izmir otoyolu gözüküyor oda 250 tl civarı. Hem osmangazi köprüsünü kullanıp hemde bu rota üzerinden bu otoyola bağlanmadan gidebilirmiyiz?