• 10-06-2021, 20:23:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar hocalarım sorum başlıktadır.
  • 10-06-2021, 20:36:24
    #2
    Yetenek yetenektir. Alabiliyorsanız alın elbette bir gün işinize yarayacaktır. Ya da açarsınız küçük bir dükkan miss.
  • 10-06-2021, 20:40:18
    #3
    HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetenek yetenektir. Alabiliyorsanız alın elbette bir gün işinize yarayacaktır. Ya da açarsınız küçük bir dükkan miss.
    Teşekkürler hocam
  • 10-06-2021, 20:47:40
    #4
    Yani ne öğreticekler. Ekran, batarya değişimi mi? Jtag nasıl yapılır mı? Çoğu telefoncu kendi başına çoğu şeyi öğrenmiştir. Hani eğitim bedava ise katıl. Yoksa kendi kendine oğrenemeyecegin şeyler değil. Bu tip işler için zaten kimse sertifikaya bakmıyor.
  • 10-06-2021, 21:05:12
    #5
    Sertifika veriyorlarsa ve işletme açmak için o belge yeterliyse.
    Gitmende fayda var