Merhabalar

Demin bir konu açmıştım AMP sitemde reklam var mı diye. Google yardım makalesine baktım ve oto reklamların AMP sitesinde gözükmesi için aşağıdakileri yaptım doğru yapmış mıyım?
  1. Adsense > Reklamlar > Genel Bakış > AMP siteniz var mı? > AMP sitelerinize Google oto reklamları yerleştirsin mi? seçeneğini aktif yaptım.
  2. Bana AMP kodunu <head></head> etiketleri arasına yerleştirmemi söyledi. Bunu header.php dosyasına ekledim.
  3. Sonra bir kod daha verdi bunu da header.php dosyasının <body> etiketleri arasına yerleştirdim.
Kod yerleştirme adımlarını doğru mu yaptım? Kodlar header.php dosyasına mı eklenecek?