Senolalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hayırlısı olsun. A8 eskidi artık ağırdır biraz. İkinci el alın ryzen 3 3100 vs. İşlemci 0 a para vermeye gerek yok.
Hocam 2.el ryzen 3 bile 500tl. Garantisi var ya da yok arasında. En azından kafam rahat olur sıfır alırım. Yapacak bir şey yok