arkadaşlar bildiğiniz gibi tosuncuk gibi kişiler insanları mağdur edip kaçıyor peki bunu neden bi iktidar partisi yapmasın ?
Örneğin iktidarsınız tüm kurumlar size bağlı a deseniz a z deseniz z oluyor ülkede ve seçim günü kaybediyorsunuz.
tüm özel ve devlet bankalarıdaki insanların parasını alıp yurtdışına kaçıyorsunuz ?
böyle bişe yapılabilirmi yapamazlarsa neden yapamazlar ?
NOT: BU OLAY GERÇEK KİŞİ VE KURUMLARLA İLGİLİ DEĞİLDİR SADECE FANTAZİ Bİ SORUDUR.
DİPNOT : BU KONU GERÇEK KURUM VE KİŞİLERİ YANSITMAMAKTADIR.
X Partisi Ülkeyi Dolandırabilirmi ?
0
●168