• 06-06-2021, 14:06:46
    #1
    Wp ve r10 pm butonunu yan yana bir türlü koyamadım. Bunu nasıl yapıyorlar?

  • 06-06-2021, 14:08:00
    #2
    Bende konulara ss ekleyeceğim zaman hep alt alta oluyo , başkaları ne güzel yan yana dizebiliyor konuyu takipteyim
  • 06-06-2021, 14:08:54
    #3
    Bende mobil firefox kullanıyorum bildirimler bu şekilee görülüyor
  • 06-06-2021, 14:09:03
    #4
    Platin üye
    Bb code editöre gelip iki resmİ [CENTER] [CENTER] arasına alın
  • 06-06-2021, 14:09:22
    #5
    Resimleri resim upload sitelerine yükledikten sonra orada çıkan foruma ekleme linkini kopyalayıp konunuza yapıştırırsanız hizalayabilirsiniz.
    Edit: BBCode çok daha kolaymış.
  • 06-06-2021, 14:10:22
    #6
    Merhabalar, kaynak tuşuna basarak düzenleyebilirsiniz.
  • 06-06-2021, 14:13:41
    #7
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bb code editöre gelip iki resmİ [CENTER] [CENTER] arasına alın

    Bu şekilde oldu hocam
  • 06-06-2021, 14:14:08
    #8
    milyonların aradığı o soru
  • 06-06-2021, 14:16:06
    #9
    kaynak kısmında iki resmi aynı satıra alınca oldu arkadaşlar sağolun