
r10 editöründe bu nasıl yapılır?
8
●217
- 06-06-2021, 14:06:46Wp ve r10 pm butonunu yan yana bir türlü koyamadım. Bunu nasıl yapıyorlar?

- 06-06-2021, 14:08:00Bende konulara ss ekleyeceğim zaman hep alt alta oluyo , başkaları ne güzel yan yana dizebiliyor konuyu takipteyim
- 06-06-2021, 14:08:54Bende mobil firefox kullanıyorum bildirimler bu şekilee görülüyor

- 06-06-2021, 14:09:03Bb code editöre gelip iki resmİ [CENTER] [CENTER] arasına alın
- 06-06-2021, 14:09:22Resimleri resim upload sitelerine yükledikten sonra orada çıkan foruma ekleme linkini kopyalayıp konunuza yapıştırırsanız hizalayabilirsiniz.

Edit: BBCode çok daha kolaymış. - 06-06-2021, 14:13:41
- 06-06-2021, 14:16:06kaynak kısmında iki resmi aynı satıra alınca oldu arkadaşlar sağolun



