Bu yeni bir şey değil ki telefonlarda mikrofon, kamera, depolama vs gibi izinler bu nedenle istenir. O yüzden Whatsapp yeni sözleşmesine takılanlara da anlam veremiyorum zaten yıllardır Whatsapp konuşmalarda geçen ürünleri reklamverenlere pazarlıyordu sadece bunu yasal bir zemine oturtmak istedi ve kıyamet koptu. Şu an kullandığımız akıllı klavye uygulamalarından tutun da telefonumuzun depolamasında bulunan içeriklere kadar her şey zaten reklamverenlere içerik olarak firmalar tarafından sunuluyor.