Merhaba arkadaşlar Almanya'da reklam denemeleri yapıyorum e-ihracat için her 20 kişiden biri siteyi tikliyor, tamamen amatör reklam cikiyorum tıklama maliyetim 70 kuruşlarda dönüşüm oranlarının da tıklama böyle ise yüksek olacağını düşünüyorum %3-4-5 gibi sizce iyi mi istatistikler ?