• 03-06-2021, 14:21:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pazar günü bir seyehat yapacağım ama bu 2 li koltuklardan 1 ini alırsam diğeri satılmaz dimi yolculuk boyunca tek mi olurum ?
  • 03-06-2021, 14:24:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    otobüslerde %50 kapasitesi kalktı diye biliyorum,yani alınır
  • 03-06-2021, 14:30:28
    #3
    Tek koltuk alacaksan önce tekli olan koltukları doldurmak gerekiyor. Onlardan biri boş iken ikili koktuktan 1 koltuk alamazsın. Alınıyor gibi görünüyor ama alınca paranı çekip sonra iptal ediyorlar tekli koltuk alın diyorlar. Obilet sitesinde öyle demişlerdi. Onlara da sorun isterseniz.