• 03-06-2021, 12:23:37
    #1
    Arkadaşlar bana getir yemek şöyle bir kampanya sundu. Şimdi atıyorum ben 5 tllik iki sipariş versem oluyor mu acaba? Bu kampanyadan daha önce faydalanan var mı acaba
  • 03-06-2021, 12:24:30
    #2
    5tl veremessin ki çoğu restoran zaten minimum 25-30tl
  • 03-06-2021, 12:25:28
    #3
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5tl veremessin ki çoğu restoran zaten minimum 25-30tl
    Hocam Adana biraz ucuz aslında Minimum tutar 5 olan 2 3 yer var oralardan vereceğim
  • 03-06-2021, 12:28:30
    #4
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5tl veremessin ki çoğu restoran zaten minimum 25-30tl
    çoğu şehirde ve semtte bazen 5tlye bile getirebiliyorlar
  • 03-06-2021, 12:29:42
    #5
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu şehirde ve semtte bazen 5tlye bile getirebiliyorlar
    Aynen öyle. Zaten restorant ile aramızda 200 metre felan var sipariş verip gidip alacağım muhtemelen 5 TL için getirmeye değmez.
  • 03-06-2021, 12:59:04
    #6
    Keşke banada verse