• 02-06-2021, 14:16:12
    #10
    Geleceğe yatırım amaçlı (bkz: Arabistan Sinovac aşısı olanları Hacca kabul etmiyor) Biontech olurdum. YTD
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2021, 14:16:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ben sinovac oldum.
    Bu konuda yönlendirme yapmayı doğru bulmuyorum şundan dolayı bundan dolayı gibi. Bana yan etki göstermeyen allah korusun başkasının canına mal olabilir. Tüm aşıların yan etkisini görmek, duymak mümkün.
  • 02-06-2021, 14:17:18
    #12
    Abi bize ortaya karisik bisiler
  • 02-06-2021, 14:21:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sinovac ölü hücreden üretiyorlar, biontech canlı hücreden üretiyorlar, ben biontech oldum
  • 02-06-2021, 14:22:12
    #14
    sinovac biontech ayni degisen bir sey yok
  • 02-06-2021, 14:28:10
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İkisini de olmamayı düşünüyorum.
  • 02-06-2021, 14:29:15
    #16
    oguzyasinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hastalığa karşı etkisinin çok daha fazla olduğu laboratuvar ortamlarında kanıtlanmış olduğu için. Kısa bir araştırma ile lab verilerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca doktorlar da Biontech tercih etmekte. Keza öte yandan halk arasındaki tabiriyle Çin aşısına güvenmiyorum şahsen.
    Çok teşekkür ederim
  • 02-06-2021, 14:29:41
    #17
    kronik hastalığınız varsa ileri derece düzeyde ise sinovac , yoksa biontech olmanızı tavsiye ederim.
  • 02-06-2021, 16:46:43
    #18
    C>> hiçbirisi