Stripe Hakında Sorum Var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Stripe Hakında Sorum Var
2
●
65
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Stripe Hakında Sorum Var
01-06-2021, 23:19:08
#1
DrothsTR
Stripe Hesabımı Onayladım Ve Api Bilgilerini Siteme Ekledim Ancak Test Etmek İstedigimde Hata Alıyorum Sanırım Halla Test Mode Takılı Kaldı
01-06-2021, 23:30:17
#2
dexigist
Konu ile alakası yok ama Stripe Türkiyede kullanılabiliyor mu?
01-06-2021, 23:31:16
#3
DrothsTR
dexigist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu ile alakası yok ama Stripe Türkiyede kullanılabiliyor mu?
transfer wise uzerınden hesap(banka) acıp kullanılabilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler