• 01-06-2021, 22:11:14
    #19
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence insan güzel bir aileye, güzel bir dosta ve en önemlisi güzel bir hayat arkadaşına sahipse çok zengindir.
    hocam orta gelirli kesim için bu çok doğru ama olay üst ve alta gelince çok değişiyo, üst kesimdeysen herkes para için yanında en yakın dostum dediğin beraber mutlu olduğun kötü anında şaşırtabiliyor, alt kesimdeysen olmayan paran yüzünden bir tekmede sistem vuruyo zaten zorda olduğundan çevrende sevdiklerinde olsa karnın doymayınca/çevrendekileri-aileni doyuramayınca mutlu olamıyorsun
    orta kesim iyidir hem yaşam standartın ortalamadır, hem çevrende sahte kişiler daha az olur, hem de sevdiklerine zaman ayırabilirsin
  • 01-06-2021, 22:11:31
    #20
    Bence para deÄŸil çok para 😁😁
  • 01-06-2021, 22:12:10
    #21
    Bu soruyu acaba jeff bezosa sorsalar ne der? Bunu merak ediyorum
  • 01-06-2021, 22:12:23
    #22
    fedakarlık
  • 01-06-2021, 22:13:19
    #23
    Sağlıklı huzurlu bir hayat en güzel zenginliktir
  • 01-06-2021, 22:14:00
    #24
    Ona sahip olmak. Fotoğrafına baktığımda içim eriyor, kucağıma aldığımda neler hissettiğimi ah bir tarif edebilsem.



  • 01-06-2021, 22:14:07
    #25
    sevdiğin işi, yapıyorsan dünyanın en zengin insanısın
  • 01-06-2021, 22:14:25
    #26
    Vücut ve akıl sağlığından sonra kaliteli bir yaşam zenginliktir bana göre
  • 01-06-2021, 22:14:40
    #27
    MECEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenginlik paradır.
    Para ile kalteli sağlık hizmeti alırsın.
    Çocuğuna kaliteli bez mama ve gıda alırsın.
    Başka hayatlara dokunursun, yardım edersin vicdani mutluluk yaşarsın.
    Paran yoksa dönen çarkın dişlilerinden biri olursun sadece.
    Çocuğunuzun engelli olduğunu düşünün, Allah korusun. Bunu parayla çözebilir misiniz? Kanser olduğunuzu düşünün, Allah korusun. Bunu parayla çözebilir misiniz?