Klavye hakkında bilgisi olan var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klavye hakkında bilgisi olan var mı?
9
●
70
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klavye hakkında bilgisi olan var mı?
1
2
01-06-2021, 18:14:58
#10
batubel
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O halde kesin bir açma yöntemi vardır, o tuşu veya kombinasyonu bulmak gerekir. Araştırın yabancı forumlarda veya YouTube da klavyenin tam model numarasıyla
o kombinasyon için baktım da bulamadım hocam. yine de teşekkür ederim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler