• 01-06-2021, 14:20:15
    #28
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gölcük'te nerdesiniz hocam
    Gölcükten 3 olduk o zaman
  • 01-06-2021, 16:16:23
    #29
    Hayrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gölcükten 3 olduk o zaman
    Bende Değirmendere
  • 01-06-2021, 16:17:06
    #30
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Değirmendere
    bende değirmenderedeyim
  • 01-06-2021, 20:20:09
    #31
    Hayrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gölcükten 3 olduk o zaman
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Değirmendere
    Hayrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende değirmenderedeyim
    Ben de önceden Değirmendere'deydim. Şimdi Gölcük'teyim. Baya Gölcüklü olduk maşallah.
  • 03-06-2021, 19:37:07
    #32
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, İzmitte hava durumu nedir ? Yağış gösteriyor yarın için bugün yağış oldu mu ? Günü birlik gelmem gerekiyor staj için belgelerimi teslim edicem ona göre kıyafet giymek istiyorum . Cevap verirseniz sevinirim
    Piizmit41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an yağıyor hocam Duracak gibi de değil.
    fLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün iyi yağdı. Yarın Allah kerim. Sabah sorarsan söylerim.
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de hiç şans yok ki short giyebileyim 😂
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gölcük'te de yağıyor baya Gölcük Başiskele izmit yarın aynı olur muhtemelen.
    enescalban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Körfezdeyim yağmaya devam ediyor
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaeli Körfez, hiç durmadı çok yağıyor
    KadirYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağmurlu hocam bayağı
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haydaaa hangi mahalle 😄
    enescalban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yss hocam
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gölcük hala yağışlı bir tek perşembe yağış yok Kocaeli genelinde
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvah eyvah tehlikeli semt, atalara yolun düşerse pm at bi çay ısmarlayayım
    enescalban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın hocam inşallah
    wikebond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haciosman varmı
    Piizmit41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler Yarımca Altınevler var mı
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok artık .d toros dondurmada çalıştım rahman abinin yanında 😄
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abeeyy atalar hemen 5dkya ordayım
    Piizmit41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çakıroğlu Fırının önüne gel kardeşim bekliyorum
    wikebond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Knk migrosun oraya gel çiğköfte ismarlayam bir ara
    wikebond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel bi ara çay ismarlim knk
    asabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmit buraya akmış. O zaman Gölcükteyiz bizde diyelim.
    Raymo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayağı erken cevap olacak ama Kartepe'de yağış var şu an
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de önceden Değirmendere'deydim. Şimdi Gölcük'teyim. Baya Gölcüklü olduk maşallah.
    Gelin bir gün r10 Kocaeli buluşması ayarlayalım 😂😂
  • 03-06-2021, 20:23:10
    #33
    Üyeliği durduruldu
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin bir gün r10 Kocaeli buluşması ayarlayalım 😂😂
    bana uyar
  • 03-06-2021, 20:52:28
    #34
    Üyeliği durduruldu
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin bir gün r10 Kocaeli buluşması ayarlayalım 😂😂
    Beklemedeyiz