• 30-05-2021, 22:55:16
    #1
    Arkadaşlar 2 ay önce telefon almıştım kayıt yaptırıldı denmişti ama IMEI bakınca bunlar çıkıyor kayıt dışı sanırım anlayan varsa bakabilir mi



  • 30-05-2021, 22:58:45
    #2
    Atilmamis
  • 30-05-2021, 22:59:29
    #3
    Atılmamış, bununla beraber kayıt da edilmemiş. Çift hatlı olduğu için hattı diğer kısma takıp bir 8 -9 ay daha devam edersiniz.
  • 30-05-2021, 23:00:10
    #4
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atılmamış, bununla beraber kayıt da edilmemiş. Çift hatlı olduğu için hattı diğer kısma takıp bir 8 -9 ay daha devam edersiniz.
    4 ay hocam her hattın kullanım süresi
  • 30-05-2021, 23:01:45
    #5
    İmei atılmamış kutu üzerinden mi sorgulama yaptınız *#06# yaparak mi sorgulama yaptınız?
  • 30-05-2021, 23:05:52
    #6
    kvp
    helpful
    Atılmamış olarak gözüküyor hocam.
  • 30-05-2021, 23:11:50
    #7
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 ay hocam her hattın kullanım süresi
    120 gün fakat, teoride o şekil pratikte pek çok kez bu ayları gördük. Yurt dışı git gel yapınca.