IMEI atılmış mı sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IMEI atılmış mı sizce?
6
●
105
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
IMEI atılmış mı sizce?
30-05-2021, 22:55:16
#1
Cebom
Arkadaşlar 2 ay önce telefon almıştım kayıt yaptırıldı denmişti ama IMEI bakınca bunlar çıkıyor kayıt dışı sanırım anlayan varsa bakabilir mi
30-05-2021, 22:58:45
#2
cagdasronay
Atilmamis
30-05-2021, 22:59:29
#3
Ozi
Atılmamış, bununla beraber kayıt da edilmemiş. Çift hatlı olduğu için hattı diğer kısma takıp bir 8 -9 ay daha devam edersiniz.
30-05-2021, 23:00:10
#4
cagdasronay
Ozi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Atılmamış, bununla beraber kayıt da edilmemiş. Çift hatlı olduğu için hattı diğer kısma takıp bir 8 -9 ay daha devam edersiniz.
4 ay hocam her hattın kullanım süresi
30-05-2021, 23:01:45
#5
FatiHSy
İmei atılmamış kutu üzerinden mi sorgulama yaptınız *#06# yaparak mi sorgulama yaptınız?
30-05-2021, 23:05:52
#6
kvp
helpful
Atılmamış olarak gözüküyor hocam.
30-05-2021, 23:11:50
#7
Ozi
cagdasronay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 ay hocam her hattın kullanım süresi
120 gün fakat, teoride o şekil pratikte pek çok kez bu ayları gördük. Yurt dışı git gel yapınca.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler