• 30-05-2021, 21:19:18
    #1
    Bazı üyelere özel mesaj yollayamıyorum. Hatada ki türkçe de çok bozuk hiç bir şey anlaşılmıyor. Ek seçeneklere tıklayınca anasayfaya atıyor.

  • 30-05-2021, 21:24:01
    #2
    Mesaj göndermeye çalıştığınız üye veya siz şu ikinci ayarı aktif etmiş olabilir misiniz?


    https://www.r10.net/profil/secenekler/

    Etiketleyip konuya davet ederek soralım. @network001;
  • 30-05-2021, 21:30:44
    #3
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj göndermeye çalıştığınız üye şu ikinci ayarı aktif etmiş olabilir mi?


    https://www.r10.net/profil/secenekler/

    Etiketleyip konuya davet ederek soralım. @network001;
    Merhaba, onu ben işaretlemişim. Yinede hata metni ve link yönlendirmesi bozuk hocam