• 27-05-2021, 22:35:22
    #1
    Merhabalar, Lost dizisini tavsiye eder misin? Başlamayı düşünüyorum ama bu zamana kadar spoiler yemeden geldim, sadece başlayayım mı? Başlamayayım mı? Sizlerin düşüncesini alayım dedim
  • Kabul Edilen Cevap
  • 27-05-2021, 22:38:10
    #2
    Sonradan saçmalasa da güzel dizidir.

    Lost çok bozdu repliği geldi aklıma
  • 27-05-2021, 22:38:16
    #3
    Güzel başladı kötü bitti bana göre
  • 27-05-2021, 22:39:18
    #4
    Ve finalde gözünü adada ilk açtığı noktada...
    Yerinizde olsam başlamazdım
  • 27-05-2021, 22:39:51
    #5
    Finali kötü diyen büyük bir kitle var, fakat bence kötü değil güzel bitti. Dizinin mantığını anlamak için önceden bir kaç Christopher Nolan filmi izleyin ki zaman kavramının içine edilmesine alışın
  • 27-05-2021, 22:40:53
    #6
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Çok iyi başlayıp kötü bittiği taraftarayım ama izlenir.
  • 27-05-2021, 22:45:46
    #7
    Başlarda sarıyor mu sarmıyor mu anlamıyorsun ama kaptırıp izliyorsun. Sonraki bölümlerde sonraki bölümde ne olacak diye meraklanıyorsun. Beklentiyi yükseltiyorlar sonraki bölüm için ama sonraki bölümde beklenen büyük sürpriz çok küçük bir şey çıkıyor. Yine de izletmeye devam ediyor. Genel olarak konu güzel sonu da gayet bağlayıcı olmuş. Yani işin özeti izlenir zaman kaybı değil.
  • 27-05-2021, 22:46:36
    #8
    Benim gibi son yıllarda çıkan iyi dizileri izleyip, izleyecek birşey bulamıyorsan başla. Ben de 1 hafta önce başladım, şuan 1. sezonun ortalarındayım.
  • 27-05-2021, 22:50:00
    #9
    Efsane dizilerden birisidir. Bir benzerini daha bulamazsınız.
    Dizi sürükleyici , Unutsam tekrar başlardım. Finalini eleştirenler olsa'da dizinin 1 ton bölümü var ve finale kadar size zevk veriyorsa bu yeterli. Final sizi tatmin eder yada etmez bunun önemi yok.