Arkadaşlar WhatsApp'ta kullanılan sticker için r10 emojilerini yapabilir miyiz veya yapılı hazırda olan varsa sticker kodunu atabilir mi?
Bence normal emojilerden daha iyiler.
R10 emojilerinin stickerı
10
●384
- 27-05-2021, 17:43:45
- 27-05-2021, 17:51:10Aslinda fotoğraf otoğraf olarak atabilen olursa ben hazırlarım da bulamadımAvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2021, 17:53:05emoji üstüne basılı tutunca iniyormuş yeni fark ettimkaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geliyor yavaştan - 27-05-2021, 17:54:44Şöyle dizeyim linkleri dızlayalım @ynsemrekrdg;
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/1.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/2.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/3.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/4.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/5.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/6.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/7.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/8.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/9.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/10.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/11.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/12.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/13.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/14.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/15.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/16.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/17.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/18.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/19.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/20.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/21.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/22.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/23.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/24.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/25.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/26.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/27.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/28.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/29.png
- https://cdn.r10.net/emojis/rokito/30.png
