• 24-05-2021, 20:08:04
    #1
    Gold üye
    Kız arkadaşım Avusturya da yaşıyor, onun adına mi açmam gerekiyor kendi adıma açsam adres olarak onun yaşadığı yeri yazsam sorun olur mu?
    Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  • 24-05-2021, 20:09:18
    #2
    Şöyle düşün resmi belge istenildiği zaman sen kendi adına gönderebilecek misin?
  • 24-05-2021, 20:13:10
    #3
    Onun adına açarsanız oranın vergi dairesi ile kızın başını belaya koyabilirsiniz( onun banka hesabını vermeniz gerekecek) eğer fatura vs gösterebilecekseniz adres kanıtı olsrak ki bazen istemiyorlar bile ama ne olur ne olmaz o zaman kendi adınıza açabilirsiniz ve avusturya banka hesabınız olmalı . Sepa kapsamında ise herhnagi bir avrupa ülkesinin olabilir o zaman kolaylıkla online bankacılık siteleri kullanabilirsiniz ( transferwise vs.)