• 24-05-2021, 00:04:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konum nasıl yükseltilir?
    Yükseltme butonunu göremedim.
  • 24-05-2021, 00:06:02
    #2
    Konuları üste taşımadan bahsediyorsanız. Bunun için premium üyelik almanız gerekli.
  • 24-05-2021, 00:07:44
    #3
    Sanırım premium üyelik şart hocam
  • 24-05-2021, 00:17:17
    #4
    Konu uplamada ücretsiz olarak sunulan hizmet;

    1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
    5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
    10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını Ücretsiz olarak yukarı taşıyabilirler.

    Ya da buradan premium üyelik satın alarak konunuzu yükseltebilirsiniz: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
  • 24-05-2021, 00:18:11
    #5
    cnrtechspot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konum nasıl yükseltilir?
    Yükseltme butonunu göremedim.
    R10 Yeni Konu Yukarı Taşıma ( Konu UP ) Hizmeti Hakkında