• 20-05-2021, 19:37:19
    #1
    Merhabalar,
    arkadaşım bugün covid19 testi oldu fakat barkod numarası falan vermemişler, e-devlet şifresi de yok o yüzden bakamıyoruz nasıl bakabiliriz acaba başka?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Banka hesabı varsa, hesabına girip edevlet şifresini alsın/değiştirsin. Ardından enabız üyeliği oluşturduktan sonra tahliller kısmından görebilir.
  • 20-05-2021, 19:40:31
    #2
    Eger pozitif cikarsa zaten sizi ayni gun aksam ararlar. Aramazlarsa zaten negatif dir
  • 20-05-2021, 19:40:50
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Banka hesabı varsa, hesabına girip edevlet şifresini alsın/değiştirsin. Ardından enabız üyeliği oluşturduktan sonra tahliller kısmından görebilir.
  • 20-05-2021, 19:42:01
    #4
    Mobil bankacılık kullanıyorsa mobil bankacılıkla e devlete giriş yapıp oradan da e nabıza girebilir. Ya da Alo 184 ve İl Sağlık Müdürlüğünü arayarakta sonuca ulaşabilirsiniz.
  • 20-05-2021, 20:02:28
    #5
    nuretttin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger pozitif cikarsa zaten sizi ayni gun aksam ararlar. Aramazlarsa zaten negatif dir
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabı varsa, hesabına girip edevlet şifresini alsın/değiştirsin. Ardından enabız üyeliği oluşturduktan sonra tahliller kısmından görebilir.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil bankacılık kullanıyorsa mobil bankacılıkla e devlete giriş yapıp oradan da e nabıza girebilir. Ya da Alo 184 ve İl Sağlık Müdürlüğünü arayarakta sonuca ulaşabilirsiniz.
    Maalesef her hangi bir bankada hesabı yok. 184'ü aradık ama nereye bağlanacağımızı bulamadık bir türlü, operatöre bağlıyoruz diyor ama 5 dk boyunca bağlanan olmadı.
  • 20-05-2021, 20:03:54
    #6
    bu arada e-devlet'ten şifremi unuttum diyoruz bilgileri giriyoruz "kayıtsız kullanıcı" hatasını veriyor.