• 20-05-2021, 18:21:23
    #1
    lise son sınıfa geçtim her gün en az 4 dershane arıyor yani anlamıyorum biz buralara numaramızı falanda bırakmadık eğer okuldan arıyorlarsa benden izinsiz paylaştıkları için dava açacağım. Arayan kişilere diyorum ki şuan ihtiyacım yok dershaneye olursa geri dönüş yaparım diyorum inatla hala şu kampanyalarımız var diyor suratına kapattım telefonu. bi sonra ki gün tekrar arıyor Bunlardan nasıl kurtulacağım ?
  • 20-05-2021, 18:22:38
    #2
    Engelle hocam
  • 20-05-2021, 18:22:38
    #3
    E-Devlet üzerinden arayan numaraları engelleyebilirsiniz.
  • 20-05-2021, 18:23:31
    #4
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engelle hocam
    engelliyorumda her gün garanti asya-avrupa yakası fark etmeden her yerden arıyorlar toplu şekilde kurtulmak istiyorum
  • 20-05-2021, 18:24:10
    #5
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engelliyorumda her gün garanti asya-avrupa yakası fark etmeden her yerden arıyorlar toplu şekilde kurtulmak istiyorum
    Sürekli no değişiyor lar sıkıntı ya
  • 20-05-2021, 18:26:07
    #6
    aslında bir şekilde telefonlar liste halinde alınıyor

    Engellemekten başka çaren yok
  • 20-05-2021, 18:28:39
    #7
    Şikayetçi olacağınızı belirtin. Sistemde yer alan numaraları farklı telefonlardan arıyorlar. Sistemden silinirse aramaz bir daha kimse hocam
  • 20-05-2021, 18:30:38
    #8
    haha kanitin varmi hocam devleti devletemi şikayet ediceksin develtin her kurumunda yolsuzluk almiş başini gidiyor herkes ne koparirsa kar başka kim saticak dersanelere telefonunu
  • 20-05-2021, 18:31:31
    #9
    Okullardan alıyorlar