lise son sınıfa geçtim her gün en az 4 dershane arıyor yani anlamıyorum biz buralara numaramızı falanda bırakmadık eğer okuldan arıyorlarsa benden izinsiz paylaştıkları için dava açacağım. Arayan kişilere diyorum ki şuan ihtiyacım yok dershaneye olursa geri dönüş yaparım diyorum inatla hala şu kampanyalarımız var diyor suratına kapattım telefonu. bi sonra ki gün tekrar arıyor Bunlardan nasıl kurtulacağım ?