• 19-05-2021, 22:33:42
    #1
    Api çekenler değil de ana sağlayıcılar numaraları nereden topluyor
    TR numara alıp baktım bu numaralar kullanılır durumda (sahipli) olan numaralar.
  • 19-05-2021, 22:34:18
    #2
    Takipteyim
  • 19-05-2021, 22:34:42
    #3
    konu sahibinin izniyle takipteyim
  • 19-05-2021, 22:35:20
    #4
    Yüksek ihtimal telefonlarına bir yazılım yükleyerek sms'lerine erişiyorlar. Ya kişilere ücret ödeyerek yapıyorlar ya da telefonlarına zararlı yazılım ile erişiyorlar.
  • 19-05-2021, 22:35:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende merak ediyorum
  • 19-05-2021, 22:38:09
    #6
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek ihtimal telefonlarına bir yazılım yükleyerek sms'lerine erişiyorlar. Ya kişilere ücret ödeyerek yapıyorlar ya da telefonlarına zararlı yazılım ile erişiyorlar.
    Erişildiği tabi belli fakat izinli mi izinsiz mi izinsiz ise nasıl oluyor bu durum biz de telefonları kaptırmayalım ki izinli olduğunu düşünmüyorum sms başı 20 ruble alıyor 10ruble sitenin payı desek kimse 1₺ için hattını kullandırtmaz
  • 19-05-2021, 22:40:04
    #7
    yüklü miktarda açik hat alimi yapip programa yerleştiriyorlar sanirim ben de bilmiyorum.
    • sirdogukan
    sirdogukan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2021, 22:40:33
    #8
    galiba hocam bilgimiz yok ama ucret düşük cok dediğiniz gibi
  • 19-05-2021, 22:41:06
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüklü miktarda açik hat alimi yapip programa yerleştiriyorlar sanirim ben de bilmiyorum.
    Ben de öyle düşünüyordum fakat kullanılır durumda satıştaki hatlar hocam. Öyle olsa hatlar kullanılmaz