Yüksek ihtimal telefonlarına bir yazılım yükleyerek sms'lerine erişiyorlar. Ya kişilere ücret ödeyerek yapıyorlar ya da telefonlarına zararlı yazılım ile erişiyorlar.
Erişildiği tabi belli fakat izinli mi izinsiz mi izinsiz ise nasıl oluyor bu durum biz de telefonları kaptırmayalım ki izinli olduğunu düşünmüyorum sms başı 20 ruble alıyor 10ruble sitenin payı desek kimse 1₺ için hattını kullandırtmaz