Api çekenler değil de ana sağlayıcılar numaraları nereden topluyor
TR numara alıp baktım bu numaralar kullanılır durumda (sahipli) olan numaralar.
Sms onay siteleri numaraları nereden buluyor
12
●529
- 19-05-2021, 22:33:42
- 19-05-2021, 22:38:09Erişildiği tabi belli fakat izinli mi izinsiz mi izinsiz ise nasıl oluyor bu durum biz de telefonları kaptırmayalım ki izinli olduğunu düşünmüyorum sms başı 20 ruble alıyor 10ruble sitenin payı desek kimse 1₺ için hattını kullandırtmazhkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2021, 22:40:04yüklü miktarda açik hat alimi yapip programa yerleştiriyorlar sanirim ben de bilmiyorum.sirdogukan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 19-05-2021, 22:41:06Ben de öyle düşünüyordum fakat kullanılır durumda satıştaki hatlar hocam. Öyle olsa hatlar kullanılmazMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle