Bende şuan A1 var, ilerleyen zamanda A2 ve B sınıfı ehliyeti almayı düşünüyorum da.
Mesela A1 alırken 542TL harç ödediğim için, A2 alırken tekrar ödemem gerekiyor mu?
Açıkçası şunu soruyorum.
Aşağıda ehliyetler sıralanmış o ehliyetler için 1 adet mi harç ödüyoruz yoksa o ehliyetleri her alışımızda mı o harcı tekrar tekrar ödüyoruz.
