• 19-05-2021, 20:28:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar haksız trade yedim , haksız trade konusuna yorum attım ancak herhangi bir geri dönüş alamadım. Ne yapmalıyım ?
  • 19-05-2021, 20:31:23
    #2
    ayoft.com
    Merhaba,

    Mesajınız daha işleme alınmamış.
  • 19-05-2021, 20:32:10
    #3
    Marka Mimarisi
    Biraz sürüyor hocam sonuçlanması, gerekli delilleri koyduysanız yoruma inceledikten sonra kaldırırlar.
  • 19-05-2021, 20:32:22
    #4
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Mesajınız daha işleme alınmamış.
    Olumlu olumsuz bir dönüş mevcut yani anladığım kadarıyla.
  • 19-05-2021, 20:33:56
    #5
    ayoft.com
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumlu olumsuz bir dönüş mevcut yani anladığım kadarıyla.
    • İşleme alınmış yada sonuçlanmış yazılar silinecektir.
    diye bir madde var, Berkay hocam okuyunca siliyor mesajı o zaman anlayabilirsiniz işleme alınıp alınmadığını